Tisztelt Vezetőség!

Minap vásároltam a webshopjukon keresztül egy egészen apró terméket. Legnagyobb meglepetésemre, a megrendeléstől számított 15 percen belül már hívtak is, hogy átvehető a termék.
Korrekt, pontos tájékoztatást kaptam egy kedves hangú Úrtól, aki megköszönte a vásárlást! Mai világban sajnos ez ritka, de nagyon jól esett. (pláne, hogy tényleg kis értékű dolgot vettem)

Mivel közel tartózkodtam az átvételi helyhez, így el is mentem átvenni. Picit eltévedtem az épületben - annak ellenére, hogy minden korrektül ki van táblázva, ez az én lúzerségem - és a pénzügy osztályon kötöttem ki. Már vártam, ami ilyenkor más cégeknél szokott jönni: mit keresek én ott? hogy merek én oda bemenni? és különben is, ki vagyok én, hogy csak úgy megzavarom a csendes hétköznapokat? Erre nem ez történt, hanem kedvesen, udvariasan megmutatták a helyes utat. A pénztáros hölgy is rendkívül kedves és szimpatikus volt. Tudom, nem egy wellness 7végére mentem Önökhöz, de tényleg jól éreztem magam.

Hazafelé átgondoltam a dolgokat és levontam a konzekvenciát, melyet most megosztanék: A megrendeléstől az áru átvételéig ÜGYFÉL-nek éreztem magam. Elhihetik, a mai világban ez nagy szó.

Nem is tartom fel Önöket, nagyon szépen köszönöm hozzáállásukat, segítőkészségüket, türelmüket és gyorsaságukat! Leköteleztek!

További szép napot kívánok:

Barati Balázs

 

Tisztelt Király-Szerszám Kft. Vezetője, illetve Tulajdonosa!
Ha megengedik, ezúton is szeretném a vevői elégedettségemet visszajelezni Önök felé! Ennek oka többrétű! Hiszen nem csupán a jó termékeikkel és kedvező áraikkal váltottak ki elismerést, hanem elsősorban az általam tapasztalt kereskedelmi kultúrával, emberi bánásmóddal és hangnemmel, amivel sajnos egyre ritkábban lehet találkozni manapság!
Így szeretném ezúton is megköszönni munkatársuknak, Kiss Lászlónak a kitűnő vevőközpontú hozzáállását, készségességét, szívélyességét és segítőkészségét!
Maradok törzsvásárlójuk!

Köszönettel,
Kiss Zsófia